MERCH MANIA

Jag älskar bandmerch. Så det var av en dröm som gick i uppfyllelse när mitt favoritband frågade mig om jag ville hjälpa dem med delar av det som de ska erbjuda fansen under sommares turné. När jag sedan fick se de faktiska plaggen – och armbandet – första gången när de spelade i Oslo så kände jag mig så jäkla stolt över att se vilken rusch det var efter grejerna. De kommer att finnas på deras spelningar i sommar (jag är på plats på på Peace & Love i övermorgon bland annat) samt här om du vill beställa. I dag bubblar mitt huvud över av idéer till framtida merchprojekt, måste kanske quitta mitt dayjob. Och när ringer Kanye? 

***

I just love bandmerch. So it was a dream come true when my favourite band asked me to help them with their stuff for the summertour (kicking off today actually). 

Om Jonna Bergh

Jonna Bergh is Edtior-in-Chief at STYLEBY. On Instagram: @editorjonnabergh
Det här inlägget postades i CULTURE, WARDROBE, WORK. Bokmärk permalänken.

En kommentar till MERCH MANIA

  1. Ping: JEAN COCTEAU |

Kommentera

