LET´S DO THIS

IMG_0276Kläder och skor från Nike som ska få träna intervaller med mig idag. 

Nu är det mindre än en månad kvar till mitt 21 K-lopp i San Fransisco och jag känner mig så sjukt laddad. Sprang mitt livs härligaste 12 K igår, och även om jag vet att ”härlig” möjligen inte är ordet jag sammankopplar med intervallträning tillsammans med Jessica, så är jag faktiskt sjukt laddad inför ikväll. Träningspepp – som jag har längtat! Trodde aldrig att jag skulle drabbas av det, någonsin. OCH NU ÄR JAG DRABBAD! 

***

Less than a month left to San Fransisco, and I do my best to get prepared to run. I did 12 K yesterday and tonight I´m off again. 

Om Jonna Bergh

Jonna Bergh is Edtior-in-Chief at STYLEBY. On Instagram: @editorjonnabergh
Detta inlägg publicerades i FITNESS, WARDROBE och märktes . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar