THE DAY BEFORE THE #WERUNSF

bild-10bild-16
bild-11Kläder och skor från Nike.Skärmavbild 2013-10-26 kl. 19.22.12

Då är det äntligen dags i morgon då för mitt första lopp, och det känns RÅBRA! Jag småjoggade runt i San Fransisco ungefär 3,5 kilometer idag ihop med ett hundratal andra (bland dem surfduderinan Lakey Peterson – här blev jag lite starstruck ja), och kände att benen var med mig. De ville inte sluta efter den korta sträckan, utan var pepp på mer. (De fick sedan jobba inne på Barney’s men det är ju något jag kan återkomma till … ) Det känns verkligen ace inför i morgon. 20 000 runners är vi i morgon som ska ta oss igenom San Fransisco Marathon (eller halvmara som i mitt fall), och det märks i hela innerstan. Jag är så sjukt peppad inför i morgon att jag nästan smäller av. 

***

I´m so excited to run San Fransisco Marathon tomorrow, I can´t wait! Took a light jog around town today and it felt like I never wanted to stop – this is a great feeling to go to sleep with today. Early tomorrow I´m off to run 21 K. 

Om Jonna Bergh

Jonna Bergh is Edtior-in-Chief at STYLEBY. On Instagram: @editorjonnabergh
Detta inlägg publicerades i FITNESS, POSTCARDS, WARDROBE och märktes , , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar