BEST AWARD CEREMONY

bild 2-1Håkan Hellström när han tog emot priset som Årets textförfattare.

I fredags delade Musikförläggarnas pris ut, vilket är min favoritgala på hela året. Det hela börjar med champagnemingel kl. 12 (!), man sätter sig till bords vid 13 (!!) och galan börjar 14.30 (!!!). Sen börjar festen efter det. När en vanlig människa alltså går från jobbet för att ta sin AW är man redan påväg till efterfesten. Här är alla grymma vinnare! Jag lyckades inte ta en enda bild på mig själv, men jag hade på mig samma tröja som på min födelsedagsmiddag i Paris, min favorit från Stella McCartney. Så vi kan låtsas att bilden nedan är från i fredags (nevermind den konstiga minen som ”ser så naturlig ut” som fotografen Sara försvarade den med). 

bild-11***

Went to my favourite of all award shows this Friday. 

Om Jonna Bergh

Jonna Bergh is Edtior-in-Chief at STYLEBY. On Instagram: @editorjonnabergh
Detta inlägg publicerades i CULTURE, PARTY, WARDROBE och märktes , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till BEST AWARD CEREMONY

  1. Hanna skriver:

    Var äääär du?

Lämna en kommentar