GALA WEEKEND

125Fotograferad på Ellegalan med Behnaz Aram (i egen design från & Other Stories). Topp från Stella McCartney, kjol från Topshop, pumps från Manolo Blahnik, väska från Céline och örhänge från Sophie Bille Brahe. 

Jodåsåatt. Man har galat loss den här helgen så att det stått härliga till  – en till gala och jag skulle vara totalt slut som artist. Det hela drog igång med Ellegalan i fredags och igår drog jag iväg till Göteborg och P3 Guld lite spontant. Dessa två galor/fester är totalt olika. I fredags satt jag i en soffa på Grand Hotel och smuttade på cocktails med andra uppstassade chefredaktörer, designer, stylister, programledare, tvproducenter – och en arkitekt. Igår på P3 Guld-efterfesten stod jag på en en fullproppad balkong i en svit och drack blaskig öl och rökte cig med Redlinepossen och skåldansade (ganska fult) med Icona Pop.  Nästa gala för min del blir Grammisgalan – lite av en favoritgala i min bok. En månad kvar. bild 1Fotograferad på P3 Gulds efterfest med Martina. Jeans från Tiger Jeans, topp från Stella McCartney, väska från Chanel.

***

I had a gala weekend this weekend. First the Elle gala on Friday and the Swedish Radio´s P3 Guld gala yesterday. Two totally different galas in terms of style and guests.

Om Jonna Bergh

Jonna Bergh is Edtior-in-Chief at STYLEBY. On Instagram: @editorjonnabergh
Detta inlägg publicerades i FRIENDS & FAMILY, PARTY, WARDROBE och märktes , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till GALA WEEKEND

  1. Frida skriver:

    God morgon! Ville bara säga att du har – tveklöst – den mest inspirerande bloggen. Alla, och jag menar alla, dina inlägg håller hög kvalité. Kul och grattis till det!

  2. Jonna Bergh skriver:

    Men TACKAR för den lovebombingen! Vad essigt att få den informationen en måndag morgon! //Jonna

Lämna en kommentar