IN CHURCH

IMG_1456Topp med reptilsturktur från Stella McCartney. Byxor med vit smokingrand från Acne Studios. Kedja från Chanel. Ärvda armband. Klocka från Cartier. 

Knappt hann jag komma hem från Åre förrän det bar iväg till Strömstad och dopet av min guddotter Elin. Det var en superdag och en superkväll – det var flott fest efteråt och så härligt att träffa min familj och vänner. Härligt också att konstatera att den Stella-investering jag fick med mig hem från Berlin redan har fått jobba hårt (hade den ju även här). Jag använder gärna samma plagg ofta i olika (eller samma för den delen) kombinationer. Något annat tycker jag är trams. Bra grejer är till för att användas mycket och ofta, annars är det ju bara idiotiskt att investera en massa pengar i dem. Jag har i alla fall varken råd eller lust att köpa plagg som mest hänger och väntar på att kännas lite oanvända igen, det är ett dyrt och tråkigt sätt att jobba med sin garderob. Fram med dina bästa grejer och hoppa i dem bara! 

***

I went to church for the christening of my goddoughter. I wore my new Stella-top again – I´m the type of person that wear favourite pieces again and again. That´s how you should use your best buys I think. The more, the merrier. 

Om Jonna Bergh

Jonna Bergh is Edtior-in-Chief at STYLEBY. On Instagram: @editorjonnabergh
Detta inlägg publicerades i FRIENDS & FAMILY, PARTY, WARDROBE och märktes , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till IN CHURCH

  1. Eleonor skriver:

    Helt rätt:)

Lämna en kommentar